Gde se nalazimo?

Mikić apartmani - Gde se nalazimo? Apartmani Mikić, nalaze se na samo 100 m od samog centra Vrnjačke Banje, u ulici Beogradska 12a. Iz vile se za svega par minuta stiže do pijace, restorana, picerija, doma zdravlja, centra, pošte, banke, kafića, promenade i parka, i može se reći da Vam je iz apartmana Mikić sve na dohvat ruke.   Ukoliko dolazite sopstvenim prevozom, do Mikić Apartmana možete stići na sledeći način. Pri skretanju sa magistrale ka banji, da bi ste došli do Mikić Apartmana, potrebno je da vozite pravo sve do kružnog toka u samoj banji, odakle takođe nastavljate pravo uporedo sa potokom koji teče pored glavnog banjskog puta. Kada iza sebe ostavite pijacu (sa leve) i Dom zdravlja (sa desne strane), skrenete levo na prvom dozvoljenom skretanju, odakle vas obavezni smer vodi još jednom levo, pravo u Beogradsku ulicu i do Mikić Apartmana. Vila se nalazi sa leve strane, a parking za goste sa sopstvenim vozilom je obezbeđen.  Ukoliko dolazite autobusom, možete uzeti taksi, koji će Vam do vile naplatiti oko 100 dinara, ili krenuti peške. Peške Vam je potrebno između pet i deset minuta od autobuske stanice. U tom slučaju krenete ka pijaci i nastavite pravo ostavljajući pijacu sa Vaše desne strane, nakon čega imate još samo oko 50-ak metara do vile. Između vile i banjske promenade, u najužem centru Vrnjačke Banje,  nalazi se Čajkino brdo.  Do promenade ne morate ići preko ovog brda nego možete i pored pijace, preko centra, za šta će Vam biti potrebno svega oko 5 minuta. Ukoliko rešite da ipak prošetate Omladinskom stazom na Čajkinom brdu, videćete na svom putu crkvu, česmu i letnju pozornicu. Mnogi Čajkino brdo nazivaju ukrasom Vrnjačke Banje, jer ga krase vile i po jedan vek stare, predstavnice mondenskog vrnjačkog stila,  obrasle u cveće i zelenilo. Moćni hrastovi uzdižu se ovim brdom, zajedno sa mnogim drugim rastinjem, a posebno je interesantno u proleće kada ga u bezbroj boja oboji divlje i uzgajano cveće. Južno od vile i suprotno od centra možete krenuti u posetu izvorima Slatini ili Snežnik, ali oba izvora možete posetiti i nakon šetnje promenadom, odakle Vas upućuju putokazi postavljeni širom parka i šetališta. Sa promenade isti putokazi uputiće Vas i do ostalih zanimljivosti i izvora Vrnjačke Banje. Apartmani Mikić, nalaze se na svega par minuta lagane šetnje od svega što bi Vam moglo zatrebati u Vrnjačkoj Banji. Na izuzetnoj lokaciji, sa sopstvenim parkingom, Mikić apartmani omogućiće Vam da praktično u samom centru Vrnjačke Banje uživate u miru, tišini i prirodnom ambijentu.

Apartmani iz naše ponude, nalaze se na samo 100 m od samog centra Vrnjačke Banje, u ulici Beogradska 14. Iz vile se za svega par minuta stiže do pijace, restorana, picerija, doma zdravlja, centra, pošte, banke, kafića, promenade i parka, i može se reći da Vam je iz apartmana Mikić sve na dohvat ruke.
Ukoliko dolazite sopstvenim prevozom, do naše vile, možete stići na sledeći način. Pri skretanju sa magistrale ka banji, da bi ste došli do nas, potrebno je da vozite pravo sve do kružnog toka u samoj banji, odakle takođe nastavljate pravo uporedo sa potokom koji teče pored glavnog banjskog puta. Kada iza sebe ostavite pijacu (sa leve) i Dom zdravlja (sa desne strane), skrenete levo na prvom dozvoljenom skretanju, odakle vas obavezni smer vodi još jednom levo, pravo u Beogradsku ulicu i do naših apartmana. Vila se nalazi sa leve strane, a parking za goste sa sopstvenim vozilom je obezbeđen.
Ukoliko dolazite autobusom, možete uzeti taksi, koji će Vam do vile naplatiti oko 100 dinara, ili krenuti peške. Peške Vam je potrebno između pet i deset minuta od autobuske stanice. U tom slučaju krenete ka pijaci i nastavite pravo ostavljajući pijacu sa Vaše desne strane, nakon čega imate još samo oko 50-ak metara do vile. Između vile i banjske promenade, u najužem centru Vrnjačke Banje, nalazi se Čajkino brdo. Do promenade ne morate ići preko ovog brda nego možete i pored pijace, preko centra, za šta će Vam biti potrebno svega oko 5 minuta. Ukoliko rešite da ipak prošetate Omladinskom stazom na Čajkinom brdu, videćete na svom putu crkvu, česmu i letnju pozornicu. Mnogi Čajkino brdo nazivaju ukrasom Vrnjačke Banje, jer ga krase vile i po jedan vek stare, predstavnice mondenskog vrnjačkog stila, obrasle u cveće i zelenilo. Moćni hrastovi uzdižu se ovim brdom, zajedno sa mnogim drugim rastinjem, a posebno je interesantno u proleće kada ga u bezbroj boja oboji divlje i uzgajano cveće.
Naš smeštaj, nalazi se na svega par minuta lagane šetnje od svega što bi Vam moglo zatrebati u Vrnjačkoj Banji. Na izuzetnoj lokaciji, sa sopstvenim parkingom, naši apartmani omogućiće Vam da praktično u samom centru Vrnjačke Banje uživate u miru, tišini i prirodnom ambijentu.